تهیه و تنظیم: ساراکوشا/ کتاب Idioms and Phrasal verbs این کتاب یکی از بهترین کتاب­ها برای یادگیری اصطلاحات به زبان انگلیسی است شما می‌­توانید در متن‌­های کاربردی اصطلاحات را یاد بگیرید. نکته مهم در مورد این کتاب این است که اصطلاحات در قالب موضوع طبقه بندی شده­‌اند و شما می‌­توانید موضوع مورد نظر خود را […]

تهیه و تنظیم: ساراکوشا/

  1. کتاب Idioms and Phrasal verbs

این کتاب یکی از بهترین کتاب­ها برای یادگیری اصطلاحات به زبان انگلیسی است شما می‌­توانید در متن‌­های کاربردی اصطلاحات را یاد بگیرید. نکته مهم در مورد این کتاب این است که اصطلاحات در قالب موضوع طبقه بندی شده­‌اند و شما می‌­توانید موضوع مورد نظر خود را در کتاب یادگیری اصطلاحات انگلیسی پیدا کنید و برای همان موضوع لغات و اصطلاحات کاربردی را یاد بگیرید. این کتاب در دو سطح Intermediate و Advanced موجود است و شما می‌­توانید با پیشرفت سطح زبانی­‌تان از کتاب سطح بالاتر استفاده نمایید.

  1. کتاب English idiom in use

این کتاب هم همانند کتاب قبل اصطلاحات عامیانه را در قالب متن های کاربردی و در Context یا بستر مرتبط آموزش می­‌دهد و به شما کمک می­‌کند تا دایره واژگان کاربردی خود را افزایش دهید و بتوانید همانند Native Speaker ها زبان انگلیسی را صحبت کنید. این کتاب یادگیری اصطلاحات انگلیسی در دو سطح فوق متوسطه و پیشرفته انتشار یافته است که شما می­‌توانید با پیشرفت زبان انگلیسی‌­تان از کتاب سطح پیشرفته استفاده کنید.

  1. فیلم های روز دنیا برای یادگیری اصطلاحات

منابع اصلی یادگیری اصطلاحات کاربردی فیلم های زبان اصلی هستند. اما اگر به تازگی شروع به تماشای فیلم­‌های زبان اصلی با هدف یادگیری اصطلاحات کاربردی کرده­‌اید بهتر از فیلم­‌هایی استفاده کنید که به همین منظور توسط اساتید خبره زبان انگلیسی انتخاب شده­‌اند و اصطلاحات کاربردی همراه با تمرین­‌های تثبیت کننده برای آنها طراحی شده است. این روش یادگیری به شما کمک می­‌کند تا اصطلاحات را در بستر فیلم بشنوید و بتوانید معنی آنها را حدس بزنید و شما را برای تماشای سریال‌­های زبان اصلی و فیلم های دیگر آماده و خود کفا می‌­کند.