منبع:ایسنا/ نشست تخصصی شعر و داستان با عنوان «عصر آوانگارد» برگزار می‌شود. به گزارش الفبای زبان، دومین نشست از سـلسله نشســت‌های تخصصی شــعر و داســــتان «عــــصر آوانگارد» به رضا زاهد اختصاص دارد که، روز پنجشنبه، ۲۱ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۷:۳۰ در موسسه بهاران به نشانی میدان فاطمی(جهاد)، خیابان جویبار، خیابان نوربخش، پلاک ۲۱  برپا خواهد شد. در این […]

منبع:ایسنا/

نشست تخصصی شعر و داستان با عنوان «عصر آوانگارد» برگزار می‌شود.

به گزارش الفبای زبان، دومین نشست از سـلسله نشســت‌های تخصصی شــعر و داســــتان «عــــصر آوانگارد» به رضا زاهد اختصاص دارد که، روز پنجشنبه، ۲۱ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۷:۳۰ در موسسه بهاران به نشانی میدان فاطمی(جهاد)، خیابان جویبار، خیابان نوربخش، پلاک ۲۱  برپا خواهد شد.

در این نشست محمدحسین مدل و احمد بیرانوند سخنرانی خواهند کرد.

در خبر برپایی این نشست‌ها آمده است: مجله ادبی «آوانگاردها» اقدام به برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی درباره شعر و داستان معاصر تحت عنوان «عصر آوانگارد»  کرده است. در این جلسات که پنجشنبه‌های اول و سوم هر ماه برگزار می‌شود به شاعران و نویسندگانی پرداخته می‌شود که در کارنامه خود نقشی جدی در احیا یا ایجاد جریان‌های جدی در حوزه شعر و داستان داشته‌اند.

احمد بیرانوند دبیر سایت آوانگاردها و دبیر این سلسله نشست‌ها انگیزه از برگزاری این جلسات را پیگیری رگه‌های متفاوت ادبیات دانست که میان عمومیت دیگر جریان‌ها، ذات ادبیت خود را حفظ کرده‌اند.

به گفته او، پیش از این هم در یک دهه گذشته سایت آوانگاردها به جریان‌های شعر پیشرو معاصر می‌پرداخت که اکنون با این رویکرد تازه در سال‌های اخیر، به دنبال دریچه‌ای تازه به این جریان‌هاست.

جلسه اول نشست داستان به داستان‌نویس معاصر حسین آتش‌پرور پرداخت و جلسه دوم نشست نیز  به شاعر معاصر رضا زاهد اختصاص دارد.

رضا زاهد در «عصر آوانگارد»