منبع خبر : خبرگزاری ایرنا / وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت آیت الله سید عبدالله فاطمی نیا را تسلیت گفت. دکتر محمد مهدی اسماعیلی در پیام تسلیت خود آورده است: انا لله و انا الیه راجعون، خبر رحلت عالم متقی و عارف سالک، مرحوم مغفور آیت الله سیدعبدالله فاطمی نیا (طاب ثراه) […]

منبع خبر : خبرگزاری ایرنا /

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت آیت الله سید عبدالله فاطمی نیا را تسلیت گفت.

دکتر محمد مهدی اسماعیلی در پیام تسلیت خود آورده است:

انا لله و انا الیه راجعون،

خبر رحلت عالم متقی و عارف سالک، مرحوم مغفور آیت الله سیدعبدالله فاطمی نیا (طاب ثراه) موجب تاثر و تاسف فراوان شد.

وزیر فرهنگ در ادامه آورده است: استاد فاطمی نیا در کنار سجایای اخلاقی فراوان و بهره مندی از فیوضات معنوی و آموزه های عرفانی، سال های متمادی در امر خطابه و منبر به تعلیم و تبیین مسائل دینی با محوریت اخلاق و ادب اسلامی پرداخت و  شاگردان و علاقه‌مندان از محضر پر فضیلتش استفاده می کردند.  

بی تردید فقدان این عالم وارسته و عارف پارسا، ضایعه ای تلخ و خسرانی جبران ناپذیر برای جامعه دینی و ایمانی  است. اینجانب درگذشت استاد فاطمی نیا را  به رهبری معظم انقلاب اسلامی، مراجع عظام تقلید، حوزه های علمیه، شاگردان، دوستداران و بیت مکرم ایشان صمیمانه تسلیت می گویم و از درگاه حضرت احدیت برای روح بلند آن مرحوم رحمت بی‌کران و علو درجات در اعلی علیین و  برای بازماندگان معزز بالاخص فرزندان گرامی و خانواده های وابسته صبر و اجر مسئلت می نمایم.

  • منبع خبر : ایرنا