ترجمه کتاب «رفاقت در رسانههای اجتماعی» نوشته دایان جسک توسط نشر خزه منتشر و راهی بازار نشر شد. به گزارش الفبای زبان؛ کتاب «رفاقت در رسانههای اجتماعی» با عنوان فرعی «یک اکتشاف فلسفی» نوشته دایان جسک به تازگی با ترجمه مهدی فروتن توسط نشر خزه منتشر و روانه بازار نشر شده است. دایان جسک استاد […]
ترجمه کتاب «رفاقت در رسانههای اجتماعی» نوشته دایان جسک توسط نشر خزه منتشر و راهی بازار نشر شد.
به گزارش الفبای زبان؛ کتاب «رفاقت در رسانههای اجتماعی» با عنوان فرعی «یک اکتشاف فلسفی» نوشته دایان جسک به تازگی با ترجمه مهدی فروتن توسط نشر خزه منتشر و روانه بازار نشر شده است.
دایان جسک استاد فلسفه در دانشگاه آیوای ایالات متحده، با کتاب «رفاقت در رسانههای اجتماعی» پا به عرصهای میگذارد که بخشی جداییناپذیر و ضروری از زندگی امروز ما شده. یعنی رسانههای اجتماعی. او این پدیده نوظهور را از منظر دوستی و رفاقت بررسی میکند و پرسشهایی را مطرح میسازد که دغدغهی خیلی از ماست: آیا تعامل در رسانههای اجتماعی بر توانایی ما در حفظ دوستیهای واقعی نقش دارد؟ آیا این تعاملات نقش دوستی را در ارزشمند کردن زندگی ما کمرنگ کردهاند؟
جسک همچنین با دقت و وضوحی فلسفی به این مباحث و مسائل ضروری میپردازد: روشهایی که شخصیتهای رسانههای اجتماعی خود را میسازیم، نقش جسم و بدن در شکلگیری و تداوم دوستی، شیوههایی که در آن رسانههای اجتماعی بر ترس ما از کنار گذاشته شدن میافزایند، تأثیر حسادتِ مبتنی بر مقایسه بر روابط دوستانه ما، نقش فضای مجازی در کمرنگ یا پررنگ کردن تنهایی و…
این کتاب که به سبکی روشن و جذاب نوشته شده، برای تعیین چگونگی استفاده مسئولانه از این رسانهها در زندگی، یک اثر کاربردی و سودمند است.
«رفاقت در رسانههای اجتماعی» در ۱۴۴ صفحه با قیمت ۱۰۰ هزار تومان توسط نشر خزه منتشر و روانه بازار نشر شده است.
Tuesday, 3 December , 2024