نویسنده : ساراکوشا / کتاب آیلتس Barron’s IELTS Superpack با این مجموعه نه تنها مهارت‌های ریدینگ و رایتینگ خود را تقویت می‌کنید بلکه همزمان با لهجه‌ی آمریکایی آشنا می‌شوید که به شما کمک می‌کند که مهارت لیسنینگ و اسپیکینگ خود را بهبود ببخشید. کتاب آیلتس The Official Cambridge Guide to IELTS این کتاب برای هر […]

نویسنده : ساراکوشا /

کتاب آیلتس Barron’s IELTS Superpack

با این مجموعه نه تنها مهارت‌های ریدینگ و رایتینگ خود را تقویت می‌کنید بلکه همزمان با لهجه‌ی آمریکایی آشنا می‌شوید که به شما کمک می‌کند که مهارت لیسنینگ و اسپیکینگ خود را بهبود ببخشید.

کتاب آیلتس The Official Cambridge Guide to IELTS

این کتاب برای هر دو ماژول آیلتس جنرال و آکادمیک ساخته شده است

منابع خودخوان آیلتس : Cambridge IELTS 14 Academic Student’s Book with Answers

این کتاب کتاب تست ایلتس شامل ۴ تست کامل ماژول آکادمیک برای کاندیداهای آزمون است به علاوه یک معرفی به تمام ماژول‌ها و سیستم کلی نمره‌دهی و همچنین ۴ بخش پاسخ‌های کامل با توضیحات کامل.

Official IELTS Practice Materials

کتاب آیلتس آکادمیک Target Band 7: IELTS Academic

منابع آیلتس جنرال : Ace the IELTS: IELTS General

منابع Reading آیلتس: Collins Reading for IELTS

 کتاب آیلتس کالینز از بهترین کتاب‌ها برای آمادگی آزمون آیلتس هستند. کتاب‌های این مجموعه برای افرادی سودمند است که نمره آنها در حد ۵ الی ۵٫۵ است و به دنبال منابع آیلتس بهتری برای کسب نمره‌ بالاتر هستند. کتاب در ۱۱ درس به بررسی موضوعات رایج آزمون IELTS می‌پردازد.

منابع Listening آیلتس: Collins Listening for IELTS

یکی دیگر از منابع مناسب، کتاب listening آیلتس کالینز شامل لغات مفید آزمون آیلتس طبقه‌بندی شده براساس موضوع؛ انواع سوالات آزمون در این بخش شامل تکمیل فرم، تکمیل نقشه، سوالات جواب کوتاه و غیره و همچنین روش‌های پاسخگویی به آنهاست.

منابع writing آیلتس: Collins Writing for IELTS

کتاب writing مجموعه‌ی ایلتس کالینز، مجموعه‌ای کامل جهت آمادگی آزمون نگارش آیلتس است. کتاب در هر درس، ابتدا به بررسی لغات کلیدی آزمون و سپس به استراتژی‌های تولید یک انشاء موفق می‌پردازد.

منابع Speaking آیلتس: Collins Speaking for IELTS

کتاب اسپیکینگ آیلتس (کتاب speaking ielts) کالینز بر روی سه موضوع تاکید دارد.

اول، معرفی ساختار سوالات آزمون آیلتس و انتظارات از آزمون‌دهنده جهت کسب نمره‌ی متناسب.

دوم، موضوعات موردعلاقه و رایج آزمون speaking و معرفی لغات و اصطلاحات مفید و کلیدی هر موضوع. سوم، استراتژی های بهبود کیفیت speaking نظیر چیدمان جواب، طول مناسب برای جواب و چگونه جواب خود را در حین مصاحبه اصلاح کنیم.

  • نویسنده : سارا کوشا