نویسنده:علیرضا مظاهری/
سرپرستان جدید بخش های«روابط عمومی» و «مدیریت تجاری سازی و توسعه بازار» بنیاد سینمایی فارابی معرفی شدند.
به گزارش الفبای زبان به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، در مراسمی که روز چهارشنبه بیست و هشتم اردیبهشت ماه با حضور سید مهدی جوادی مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، سید مهدی سجادی خزانه دار و مسعود احمدیان مشاور این مجموعه سینمایی برگزار شد، احسان هوشیارگر سرپرست مدیریت روابط عمومی و علی مرادخانی به عنوان سرپرست مدیریت تجاری سازی و توسعه بازار بنیاد سینمایی فارابی معرفی و احکام خود را دریافت کردند.
در این نشست سیدمهدی جوادی مدیرعامل فارابی با تأکید بر نقش روابط عمومی در پیشبرد اهداف و برنامههای کلان نهاد ملی سینمای ایران با توجه به چشم انداز تعیین شده از سوی هیأت امنای بنیاد اظهار کرد: ارتقای فعالیتها و ارتباطات برون سازمانی با نهادهای مختلف سینمایی و هنرمندان از جمله وظایف مهم روابط عمومی محسوب میشود که امیدواریم در دوره جدید این اتفاق با جدیت و تدبیر مناسب میسر شود.
وی ادامه داد: بهره گیری مناسب و تبدیل ظرفیتهای رسانهای به فرصت و همکاری برای پیشبرد اهداف کلان نهاد ملی سینمای ایران از دیگر انتظارات هیأت امنای این بنیاد است که تحقق این امر نیازمند چابکی بیشتر در بدنه روابط عمومی، ارتباط با سایر معاونتهای بنیاد و همچنین گسترش ارتباطات با فعالان رسانه و بهره مندی از نقطه نظرات سازنده آنها است، و این امر از اولویتهای وظایف مدیریت روابط عمومی در دوره جدید خواهد بود.
مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در بخش دیگری از این مراسم گفت: امید است ورود آقای هوشیارگر به مجموعه روابط عمومی فارابی ناظر به قدمت و سبقه فعالیت ایشان موجب عملکرد حرفه ای تر و کارآمدتر این واحد بیش از گذشته شود.
جوادی با تاکید بر اینکه مدیریت تجاری سازی و توسعه بازار هم از ارکان مهمی در بنیاد سینمایی فارابی خواهد بود اظهار امیدواری کرد جابجایی آقای مراخانی از روابط عمومی به این مدیریت با تمرکزی که وی بیش از گذشته بر فعالیت ها خواهند داشت موجبات رونق این واحد شود.
Sunday, 17 November , 2024