رمان «دلربا» نوشته دنیل استیل با ترجمه لیلا قنواتی‌زاده به بازار نشر رسید.   در نوشته پشت جلد کتاب آمده است: این رمان چیره‌دستانه اثر دانیل استیل به زندگی سوپر مدل مشهوری می‌پردازد که هنگام سفر تمام دنیایش در یک لحظه از هم متلاشی می‌شود. این رمان در ۲۶۸ صفحه و قیمت ۲۵۴ هزار تومان […]

رمان «دلربا» نوشته دنیل استیل با ترجمه لیلا قنواتی‌زاده به بازار نشر رسید.

 

در نوشته پشت جلد کتاب آمده است: این رمان چیره‌دستانه اثر دانیل استیل به زندگی سوپر مدل مشهوری می‌پردازد که هنگام سفر تمام دنیایش در یک لحظه از هم متلاشی می‌شود.

این رمان در ۲۶۸ صفحه و قیمت ۲۵۴ هزار تومان عرضه شده است.

ورونیک وینسنت یک ستاره است. او در سن ۲۲ سالگی یکی از پرطرفدارترین مدل‌ها در عرصه مد است که تصاویرش زینت‌بخش جلد مجلات است و بر روی استیج‌های مد درجه یک جهانی قدم برمی‌دارد. علی‌رغم مهارتی که در حرفه‌اش دارد، زندگی فریبنده ناشی از آن جذابیت چندانی برای او ندارد و ترجیح می‌دهد اوقاتش را در خانه در کنار مادرش یا با دوست خوش‌قلبش در مهمانی‌های تجملاتی سپری نماید.

کمی پس از هفته مد پاریس و پیش از عکس‌برداری برای جلد مجله «مد» در توکیو، فرصت گریز از آشفتگی‌ برنامه پر مشغله زندگی‌اش را به دست‌ می‌آورد. سپس به ناگاه انفجاری جانگداز در فرودگاه «زونتم»  در بروکسل رخ می‌دهد که زندگی او را برای همیشه دستخوش تغییر می‌کند.

دانیل استیل -دلربا