منبع:مهر/ اختتامیه بیستمین دوره جشنواره کتاب و رسانه دهم بهمن در خانه هنرمندان برگزار می شود. به گزارش الفبای زبان، آئین اختتامیه بیستمین دوره جشنواره کتاب و رسانه روز دوشنبه دهم بهمن برگزار می شود. در آئین اختتامیه دوره بیستم جشنواره کتاب و رسانه که با رویکرد و ساختاری جدید برگزار شد، ضمن اعلام برندگان […]

منبع:مهر/

اختتامیه بیستمین دوره جشنواره کتاب و رسانه دهم بهمن در خانه هنرمندان برگزار می شود.

به گزارش الفبای زبان، آئین اختتامیه بیستمین دوره جشنواره کتاب و رسانه روز دوشنبه دهم بهمن برگزار می شود.

در آئین اختتامیه دوره بیستم جشنواره کتاب و رسانه که با رویکرد و ساختاری جدید برگزار شد، ضمن اعلام برندگان و اهدای جوایز محورهای سه‌گانه «مطبوعات و خبرگزاری‌ها»، «رسانه‌های دیداری و شنیداری» و «رسانه‌های اجتماعی»، جوایز ویژه «ناشر فعال در استفاده از رسانه‌ها»، «شخصیت فعال رسانه‌ای کتاب»، «انتخاب مردمی» و «رسانه حامی کتاب» جشنواره نیز اهدا می‌شود.

در این آئین یاسر احمدوند، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ علی رمضانی، مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران؛ سیاوش صلواتیان، دبیر بیستمین جشنواره کتاب و رسانه؛ مدیران و مسئولان حوزه فرهنگ و رسانه و همچنین جمعی از استادان و اصحاب رسانه حضور خواهند داشت.

اختتامیه بیستمین جشنواره کتاب و رسانه روز دوشنبه دهم بهمن ساعت ۱۵ در تالار استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران به نشانی تهران، خیابان طالقانی، خیابان موسوی شمالی، ضلع جنوبی باغ هنر برگزار می شود.